Διατροφή για χάσιμο λίπους

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram

Πόσες φορές προσπαθήσατε να χάσετε βάρος; Πόσες διαφορετικές δίαιτες δοκιμάσατε;

Ίσως για κάποιους η προσπάθεια μείωσης κιλών να είναι μια ολόκληρη ζωή αυτή. Δύσκολη και πιεστική δοκιμασία, που δεν περιέχει ούτε προσφέρει αίσθημα ελευθερίας.

Άραγε μπορεί κάποιος να χάσει κιλά χωρίς να χρειαστεί να ράψει το στόμα του; Χωρίς να στερείται ολόκληρα γεύματα ή τροφές που αγαπά; Μπορεί να χάσει επιτέλους το παραπάνω λίπος;

Ναι λοιπόν ,γίνεται ! απλά  θα χρειαστείτε να κατανοήσετε οχτώ  βήματα. Για να χάσει κανείς το παραπάνω λίπος θα πρέπει να τρέφεται ελάχιστα με τροφές που περιέχουν κορεσμένο λίπος και πολλή ζάχαρη όπως είναι οι επεξεργασμένες τροφές (έτοιμα φαγητά ,γλυκά ,πατατάκια κ.α). Αυτό όμως το τόσο κατανοητό είναι ταυτόχρονα και το δύσκολο κομμάτι .

Για να δούμε πως μπορούμε να ακολουθήσουμε μία διατροφή νόστιμη και θρεπτική ταυτόχρονα.

Σωστή και εξειδικευμένη διατροφή

Ο καθένας μπορεί να μάθει και να εκπαιδευτεί σε νέες διατροφικές συνήθειες και γεύσεις. Υπάρχουν τόσες συνταγές με θρεπτικά γεύματα που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα εμπορικά και ανθυγιεινά γεύματα και σνακ .

Θρεπτικά συστατικά σε σωστές ποσότητες

Είναι πολύ σημαντικό να δίνουμε στον οργανισμό όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται στις σωστές ποσότητες ώστε να παύει να έχει  μεγάλες ελλείψεις αυτών.

Το αποτέλεσμα είναι να μπορεί να ελέγχει καλύτερα και πιο εύκολα την όρεξη  για όποια τροφή βρεθεί μπροστά του.

Δεν υπάρχουν απαγορευμένες τροφές

Καμία τροφή δεν απαγορεύεται ούτε έχουμε κατοχή και τελειώνουν οι τροφές.

Μαθαίνουμε να ξεχωρίζουμε πότε πραγματικά λαχταράμε κάτι ή θέλουμε να το φάμε επειδή παραλείψαμε κάποια γεύματα πριν. Είναι λογικό και επόμενο ο οργανισμός να σκεφτεί πρώτα πρώτα ανθυγιεινές τροφές με υδατάνθρακες. Εάν πραγματικά λαχταρώ μία τροφή, το σωστό είναι να την φάω χωρίς τύψεις, ν την απολαύσω και να συνεχίσω όμορφα και ήρεμα την υπόλοιπη μέρα μου.

Ο  κύκλος της γλυκόζης

Είναι απαραίτητο να ρυθμίσουμε τον κύκλο της γλυκόζης  προς αποφυγή υπεργλυκαιμίας που θα ακολουθηθεί από υπογλυκαιμία και ξανά υπεργλυκαιμία.

Βάζουμε τελεία σε αυτόν τον φαύλο κύκλο τρώγοντας τα γεύματα μας στην ώρα τους χωρίς να απέχουν παραπάνω από 3-4 ώρες. Έτσι θα αποφύγουμε μεγάλα γεύματα που οδηγούν με ακρίβεια σε υπεργλυκαιμία και αποθήκευση λίπους.

Σωστή ενυδάτωση

Χρειαζόμαστε καθημερινά 2,5 με 3 λίτρα νερό. Η αφυδάτωση μπλοκάρει τον μεταβολισμό και είναι αιτία και αφορμή για εκδήλωση παθήσεων. Όσο πίνετε τόσο θα αποκτάτε την αίσθηση της δίψας η οποία χάνεται καθώς παύετε να πίνετε.

Φρούτα και λαχανικά

Καταναλώστε φρούτα και λαχανικά. Αν δεν έχετε ερωτευτεί ακόμα τα λαχανικά, τότε ακόμα δεν έχετε πιάσει το νόημα.

Καταναλώστε πλήρες γεύματα

Ένα πλήρες γεύμα είναι αυτό που περιέχει πρωτεΐνη,άμυλο και σαλάτα ή φρούτο.

Γεύματα όμορφα,νόστιμα, χορταστικά, φτιαγμένα με αγάπη και χαρά, τα όποια θα αποτελούν τα 3 κύρια γεύματα: Πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό .

Ηρεμήστε και οργανωθείτε

Όλα θα γίνουν βήμα βήμα χωρίς βιασύνη και πίεση

Θυμηθείτε πόσο χρόνο χάσατε προσπαθώντας αμέτρητες φορές με λάθος δίαιτες και τακτικές. Βήμα βήμα θα φτάσετε στον στόχο σας, γιατί όλα τα βήματα ωθούν μπροστά.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram

Περισσότερα άρθρα

αλκοόλ και εφηβεία

Αλκοόλ και εφηβεία 

Ο όρος αλκοόλ και εφηβεία προκαλεί όλο και μεταλύτερη ανησυχία τα τελευταία χρόνια μιας και η κατανάλωση οινοπνεύματος από νεαρά άτομα αυξάνεται

Scroll to Top