Πρωινό αθλητή

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram

Αν θέλεις να ξεκινήσεις την ημέρα σου με ένα ισορροπημένο πρωινό λαμβάνοντας την απαραίτητη πρωτεΐνη, σύνθετους υδατάνθρακές και βιταμίνες τότε δεν σε κρατάει τίποτα από το να δοκιμάσεις τον παρακάτω γευστικό συνδυασμό.

Υλικά

  • 3 THINS Παπαδοπούλου
  • 2 αυγά και 2 ασπράδια scrambled
  • Ντοματίνια κομμένα σε λεπτές φέτες
  • Σχοινάπρασο ή σπόρους chia

Εκτέλεση

Πάνω στα THINS Παπαδοπούλου τοποθετούμε τα scrambled eggs και έπειτα τα ντοματίνια.

Τέλος γαρνίρουμε με σχοινάπρασο ή σπόρους chia

Καλή μας απόλαυση.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram

Περισσότερα άρθρα

αλκοόλ και εφηβεία

Αλκοόλ και εφηβεία 

Ο όρος αλκοόλ και εφηβεία προκαλεί όλο και μεταλύτερη ανησυχία τα τελευταία χρόνια μιας και η κατανάλωση οινοπνεύματος από νεαρά άτομα αυξάνεται

Scroll to Top